Connect with us

Bitcoin

Coinbase zazářila během SuperBowlu. Její chytrá reklama způsobila pád stránky

Zveřejněno

Americký futbal
Zdroj: Pexels.com

Některé společnosti jsou schopny zaplatit desítky milionů dolarů za reklamu, která jim stejně v konečném důsledku nepřinese kýžený úspěch. Odvážná reklama, se kterou přišla během ostře sledovaného amerického SuperBowlu americká kryptoměnová směnárna Coinbase však takovým případem není.

Coinbase se při reklamě vysílané během SuperBowlu pokusí vsadit na originálnost a jednoduchost, což jí opravdu vyšlo. Během 60sekundového reklamního spotu totiž divákům nejsledovanější události v USA ukázala jen QR kód, který se pohyboval po obrazovce.

TIP: Chcete vedieť  ako na staking na burze Binance  alebo  ako na tejto burze nakúpiť kryptomeny ?  Pripravili sme pre vás návody a  registračný link s 20% zľavou  na obchodné poplatky.

Když si ho Američané načítali svými mobilními zařízeními, dostali se na portál směnárny Coinbase, který jim nabídl 15 dolarový registrační bonus a šanci vyhrát ceny za 3 miliony dolarů.

Portál podle předpokladů obrovský zájem zprvu nezvládl a spadl. Coinbase však s něčím takovým předem počítala, protože na obrazovce se v daném čase objevila informace: ,,Nuže bylo to úspěšnější, než jsme očekávali. Potřebujeme nějaký čas, avšak netrapte se. Napíšeme vám, až se věci dají do pořádku.”

Web Coinbase naskočil již do několika minut, no a mezitím se kampaň této směnárny stala hitem na sociálních sítích. David Griner, který je editorem portálu AdWeek, ukázal meme, které mělo ilustrovat současné dění v marketingovém oddělení Coinbase:

Twitter kanál The Metaverse následně tweetl, že tato reklama vyšla jen na 14 milionů dolarů. Ačkoli na první pohled se to může zdát hodně, jiné společnosti inzerující během SuperBowl investovaly do svých spotů ještě mnohem víc.

Inu a reklamu si zjevně užívali i domácí mazlíčci. Například tento pes, který z ní byl zjevně „unešen“.

SuperBowl byl plný reklam na kryptoměny

Coinbase nebyla jedinou kryptoměnovou burzou, která využila SuperBowl ke své propagaci. Konkurent Coinbase směnárna FTX vysílala reklamy s komikem Larrym Davidem. Podle časů, kdy se tyto reklamy odvysílaly, následně také určovala počet bitcoinů, které přerozdělí mezi soutěžící, kteří se zapojí do její kampaně na Twitteru.

Inu a platforma Crypto.com spustila v den SuperBowlu kampaň s největší hvězdou NBA LeBronem Jamesem, která volně navazuje na velmi populární reklamu s hercem Mattem Damonem.

Zdroj:decrypt.co

Upozornění
Názory a stanoviská uvedené v tomto článku jsou publikované jen pro informační účely a v žádném případě nejsou nemožné vnímat jako investiční radu. Žádný obsah na stránkach Kryptonovinky.sk a Kryptonovinky.com není možný považovat za finanční, investiční nebo jiné poradenství. Upozorňujeme, že investovaní do kryptoměn může vést k ztrátám.

[youtube-feed]

Nejnovější příspěvky

Popularne

Kontakt | Reklama


Informace pro čtenáře

Informace na adrese kryptonovinky.com jsou výhradně informačního charakteru a v žádném případě nejsou investiční radou nebo obchodním doporučením. Nejsme obchodní poradci. Portál kryptonovinky.com nenese žádnou odpovědnost za vaše případně finanční ztráty při investici do kryptoměn nebo na jiných trzích. Ačkoliv se věnujeme především tématu kryptoměn, upozorňujeme, že jsou velmi volatilní a proto jsou považovány za rizikovou investici, která může vést k vysokým ztrátám. V žádném případě nejsme zodpovědní za škody, které mohou vzniknout na vašem účtu. Pro skutečné finanční rady kontaktujte svého finančního poradce. Do kryptoměn byste neměli nikdy investovat více peněz, než si můžete dovolit ztratit.


Více informací naleznete zde.



© 2021 Introducing s.r.o.
Šéfredaktor: Martin Gregor.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu zakázáno. Provozovatelem serveru Introducing s.r.o. , IČ:07990201.